MINI STOKIS RCW
@ida_preciousperak

Images and Videos By MINI STOKIS RCW

EDP NEELOFA PERFUME 30ML

WANGIAN LEMBUT HASIL GABUNGAN BERRY & BUNGA2AN..
MAHAL BAUANNYA..KEKAL WANGI SEPANJANG HARI💋🌷 RM60 INC POST
WA 012 5557420 😘#neelofaperfume #neelofa #ilofayou #thanksforsupport #like4like #likeforlike #like #likes #likesforlikes #likeback #likeforlikeback #likeforlikeback #likers #likeforfollowers #likes4likes #likeforfollow - #regrann

Selamat pagi! 🌸🌸
Mulakan hari anda dengan wangian Precious.. Perfume plg murah abad ini..
Kekal wangian spnjg 12 jam.. Rm29.90
Mna nk dpt..
WA 012 5557420 🌸🌸🌸
#pencucigoyangsegarbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #rozitachewan #losyenputihajaibbyrcw #gorgeousbyrcw #preciousbyrcw - #regrann

"You're so Gorgeous " ❤️ Bauan mewah,lembut memikat..
Lain dr yg lain...
EDP PERFUME SPECIAL EDITION BY RCW
jom mewangi... Rm45
2 btl rm90 inc post

WA 012 5557420
.
🌸🌸🌸
#pencucigoyangsegarbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #rozitachewan #losyenputihajaibbyrcw #gorgeousbyrcw #preciousbyrcw

Pencuci goyang segar:
🌸Extra kolagen yang mampu mencerah dan menganjalkan alat sulit wanita, 🌸 merawat keputihan dan kegatalan pada bahagian vagina 🌸 melancarkan perjalanan haid dan mengurangkan masalah sengugut 🌸 mengecut dan merawat kembali vagina serta menstabilkan PH vagina 🌸 mengecutkan vagina serta merawat kembali saluran peranakan.
Kandungan Pencuci Goyang Segar:
🌸🌸🌸
1. Kacip fatimah
2. Sireh
3. Manjakani .

RM29.90 150ML
THN LBH 5-6 BULAN..BERBALOI2👍💋 WA 012 5557420
.
🌸🌸🌸
#pencucigoyangsegarbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #rozitachewan #losyenputihajaibbyrcw #gorgeousbyrcw #preciousbyrcw - #regrann

Today is your day🌞
To start fresh
To eat right
To train hard
To live healthy
To be proud then

WA 012 5557420
.
🌸🌸🌸
#pencucigoyangsegarbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #rozitachewan #losyenputihajaibbyrcw #gorgeousbyrcw #preciousbyrcw

Alhamdulillah cust puas hati..
Mmg cantik carpet patchwork ni aneka corak blh anda pilh..
Size yg besar,ringan,mudah di cuci & anti debu...
Jom hiaskan umah..xlama nk raya dah😄😄 140 inc post

WA 012 5557420
Utk kutu n cash..

GUD NITE DEAR...😪😪 SBLM TDO CUCI2 DULU YE..
BARU SELESA,SEGAR & NYAMAN SENTIASA... WA 012 5557420...

KERIA SIRA GULA MELAKA
Utk mkn ptg kami😋😋😋

DEXANDRA PERFUME

Tinggal 2 btl ni je..lain suma org booked!

Harga promosi YES!

Rm55 INC POST.. 🔊🔊🔊.CEPAT!! +WA 012 5557420

#dexandra #dexandraperfume #dexandramurah #yes #edpperfume #visitmyigmy

Rmai yg tgh lyn drama hebat ni kan.. Nak cantik , nak wajah mulus serta merta

GOLEK SAMPAI MOLEK!

rm65 inc postage... WA 012 5557420

#chriszen #chriszenmurah #rollermoistcreamchriszen #goleksampaimolek #isterituanihsan #astro #jombelionline

JUS GOYANG RAPAT

SM RM45
SS RM48
250 ml

1. KACIP FATIMAH
- Mencegah pembiakkan sel pra kanser
- Memantapkan tisu yang memerlukan hormon estrogen
- Melewatkan proses penuaan
- Mengatasi masalah keputihan
- Melancarkan proses kelahiran bayi.
- Mengembalikan kecergasan badan selepas bersalin
- Membantu dalam pengecutan rahim
- Melangsingkan badan dengan membantu dalam menegangkan otot-otot.
2. PUERARIA MIRIFICA
- menganjalkan kulit yang telah melendur
- menegangkan dan menghaluskan struktur kulit
- mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan warna kulit
- melambatkan proses penuaan secara berkesan
- mengawal rambut dari menjadi rapuh dan bercabang
- melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak
- mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
- mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari
- mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
- merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
- merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
- menambahkan kesegaran, tenaga dan meingkatkan kadar libido (ketahanan)
- mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
3. KURMA
- Manfaat buah kurma sebagai penangkal racun
- Kurma dapat melancarkan buang air besar.
- Kandungan vitamin A pada buah kurma memiliki manfaat kesihatan mata , kesihatan kulit dan melindungi dari kanser paru paru dan kanser mulut.
- Kurma merupakan sumber zat besi yang baik, zat besi merupakan komponen hemoglobin di dalam sel darah merah yang menentukan daya dukung oksigen dalam darah.
- Mengandung serat fiber yang sangat bagus untuk memperlancar proses pembuangan
4. ROSELLE
- Sumber Antioksidan
- Kandungan zat yang ditemukan dalam bunga rosella, menghalang petumbuhan sel-sel kanser yang berbahaya pada tubuh
- Rosella dapat membantu tubuh kita untuk meningkatkan sistem kekebalan tubuh kita
- Manfaat vitamin C dalam Rosella dapat membantu tubuh kita untuk melepaskan lemak dan kolesteroldan juga boleh menghilangkan berat badan + WA 012 5557420..

PROMOSI YES..YES..YES!! EDP PERFUME ARTIS TERNAMA MALAYSIA
#longlasting
#mesrasolatperfumes
#worthit
WA 012 5557420

WOOHOO..jamu moden terhebat abad ini...xpanas,xde pntang larang yg ketat,sedap, kesan serta merta,berbaloiii....
.
PLESS..ABG2 HADIAHKAN UTK ISTERI TERSYG..XRUGI TAU..YG PASTI ANDA TERSENYUM MELERET2 NNTI😁😁 WA 012 5557420
NAK LESS..??
ADA SALES HEBAT UTK ANDA... AGEN RCW WANTED!

Morning.💐🌸🌸🌸 Nak btau pencuci ni wangi,segar & selesa..👍👍
Pssst🙊🙊..fungsi ketat sendat tu best uolss...😘😘
Murah plk tu..lg pntg THN 5/6 bulan je uolss..mana nk dpt... WA 012 5557420

HYA RM35 INC POST

tu je..k baiii🙋
.
🌸🌸🌸
#pencucigoyangsegarbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #rozitachewan #losyenputihajaibbyrcw #gorgeousbyrcw #preciousbyrcw - #regrann

Jangan lupa tau malam ni sambil bergegar vaganza kita bergoyang jugak dengan #jusgoyangrapatbyrcw supaya cik abang kita sengih sampai ke telinga😘 @byrcw @byrcwtestimoni .
WA 012 5557420
Sales..sales..sales..rm48 inc post..
Cpt..murah sgt tuuuuu...!
.
#jusgoyangrapatbyrcw - #regrann

Wangian yang memberi inspirasi kepada semua. ❤️ gorgeous & precious. .

OFFER..OFFER!
RM75..RM75..RM75 INC POST

WA 012 5557420 🌸🌸🌸
#pencucigoyangsegarbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #rozitachewan #losyenputihajaibbyrcw #gorgeousbyrcw #preciousbyrcw - #regrann

Cantik luar cantik dalam, minum jus dapat memberi tenaga dan mencantikan dalaman wanita. 🌸🌸🌸
❤️❤️❤️ Mulakan pg anda dgn 2 sudu #jusgoyangrapat..
Tubuh segar wajah ceria..Suami tersenyum seharian...😙😙 WA 012 5557420
RM45 250ML

RETAIL/WHOLE SALE BE ACCEPTED! .
#pencucigoyangsegarbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #rozitachewan #losyenputihajaibbyrcw #gorgeousbyrcw #preciousbyrcw - #regrann

ASSALAMMUALAIKUM..
Mudah-mudahan kita sentiasa mendapat rezeki yg cukup. ❤️ 🌸🌸🌸
#pencucigoyangsegarbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #rozitachewan #losyenputihajaibbyrcw #gorgeousbyrcw #preciousbyrcw

#JusGoyangRapatbyRCW

Setiap malam umpama malam pertama. Rahsia @Rozitachewan1 kini boleh anda kongsi. Exclusive dari @byrcw

WA 012 5557420

Agen rcw wanted!

#gorgeousbyrcw #preciousbyrcw #pencucigoyangsegarbyrcw - #regrann

I think a fragrance is all about sensations and imagery and can evoke visions, feelings and thoughts
.
★ SMELL LIKE A STAR ★ .

Hebatkan..?!
Perfume terlajak murah abad ini..
Wangi,thn lama,blh dibawa solat lg tu..
Mna nk dpt uolss..😄😄 WA 012 5557420
.
#PreciousbyRCW
RM29.90 EM
RM31.90 EM
.
#PreciousbyRCW #perfume #precious #luxurysmell #smellgood #smelllikeastar #ascentofsuccess #affordableprice #halalperfume #stayfresh #staytrue #stayprecious #blessed #grateful #November2016 #rozitachewan #disneyland #disneylandparis #paris #france

Perfume is a moment of freedom .
.
#preciousbyrcw #gorgeousbyrcw #perfume #perfumecheta .

READY STOCK!
WA 012 5557420

Beauty is about enhancing what you have. Let's yourself shine through!
.
★ SMELL LIKE A STAR ★ .
.
#PreciousbyRCW
RM29.90 WM
RM31.90 EM
.
#GorgeousbyRCW
RM45 WM
RM48 EM
.
★ WOW DI MATA SUAMI ★ .
.
#PutihAjaibbyRCW
RM35.90 WM
RM37.90 EM
.
#JusGoyangRapatbyRCW
RM45 WM
RM49 EM
.
#PencuciGoyangSegarbyRCW
RM29 WM
RM31 EM
.
#PreciousbyRCW #GorgeousbyRCW #perfume #precious #gorgeous #luxurysmell #smelllikeastar #smellgood #ascentofsuccess
#PutihAjaibbyRCW #LotionPutihAjaib #JusGoyangRapatbyRCW #PencuciGoyangSegarbyRCW
#halalproduct #produkprodukbyRCW #blessed #grateful #November2016 #rozitachewan - #regrann

Slmt tgl bumi klang...
Jmpa lg di lain waktu..

Ready stock!!
Adorable Classy by rita rudaini @rudaini_beaute ..
Sweet like candy

Rm49.90
35ml

COD manjung/lumut perak
Pos laju seluruh nalaysia

WA 012 5557420

#classy #adorablebyritarudaini #ritarudainiperfume #perfume #staystrong #smell #smelllikeastar #longlastingperfume #edp #likeforlike

Terbaik perfume #surihatimrpilot si #warda ni..bauan mewah,lembut & mempersona..kekal harum seharian & blh dibawa solat tanpa keraguan..botol cantik n fav colour pemiliknya @neelofa @neelofaperfumeofficial
Jom milikinya skg

WA 012 5557420
COD manjung/lumut perak
POSLAJU seluruh malaysia

Wangiiii sgt2 sbb ni edisi dubai tau.cik abg pn blh kongsi pkai mesti mengaumm sma...harga?? Murah je rm39 utk 35ml.mesra solat & btl yg sng dibawa ke mna shj.. WA 012 5557420
COD MANJUNG/LUMUT PERAK
POS LAJU 1 MALAYSIA Teruskan memilih PERFUME FASHA SANDHA by D'HAJA
Wangian pilihan ramai perfume fasha sandha by dhaja Alhamdulillah masih No. 1 dipasaran. .

#perfumefashasandha #fashasandha #onlineshop #Brunei #lakukeras #terlajaklaris#perfumefashabydhaja #visitmyig #perfumeartismalaysia #sayajualperfumefashasandha #0125557420 - #regrann

Ermmmm...Wanginya..😍😍 gabungan vanila +musk+roses yg sememangnya harum mempersonakan,segar & memukau...
Thn lama hga seharian & membantu anda berjimat..
Murah sgt2 dah..hya rm29.90 je uols..👍mna nk dpt harga yg berbaloi sebegitu..
Blh dibawa solat tanpa keraguan.
Didtgkan dgn btl yg padat sng dibawa ke mna shj..
Spray2..wangiiii 1 hari..😀😀 Apalagi jom grab 1..
Wsap 012 5557420
Cod manjung/lumut
Pos laju seluruh malaysia

#perfume #precious #byrcw #preciousbyrcw #perfumecheta #nicesmell #staystrong #luxurysmell #mesrasolat #ilike #like #visitmyig #visitmyigmalaysia #preciousperak #teamperfumecheta #teamperfumechetaperak #ministokisperak #bazaarpaknil #jombeli

AGEN RCW WANTED
free flyers&free gift😉

🌼🌻SELAMAT PAGI JELITA...💄👠👜
MULAKAN HARI ANDA DGN LANGKAH HEBAT PENUH KECERIAAN🙆
Pastikan ambil jus che ta dlu ye syg🍷 JUS GOYANG RAPAT by RCW perisa laici..sdp sgt2!!
Khasiat: 😋😋😋
✔️Menstabilkan hormon
✔️Memberikan tenaga dalaman, menguatkan rahim kpd yang selalu keguguran
✔️Mempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan
✔️Mengecutkan peranakan
✔️Vagina lebih grib dan tidak kering
✔️Menegangkan payudara .
✔️Awet muda
✔️Mengurangkan sakit sengugut ( yang belum kahwin dan sudah kahwin )
✔️Merawat keputihan
✔️Menghilangkan masa lesu dan sakit badan

Pengambilan:
👉🏼 2 sudu pagi dan malam,
👉🏼 Minum banyak air suam/panas, 👉🏼 Ibu mengandung tidak digalakkan,
👉🏼 Simpan dalam peti sejuk selepas dibuka. 🌸🌸🌸 🌸🌸🌸 .

#JusGoyangRapatbyRCW
250ml
RM45 WM
RM49 EM
.
#JusGoyangRapat #preciousbyrcw #byrcw #rozitachewan - #regrann

Xde laluan mcm mna tu...HAHAHAHA...sila consume bru tau hebatnya penangan #JusGoyangRapatbyRCW ni...
Ank dara yg punyai mslh kewanitaan blh cuba kesan confirm terbaik!

Nak order??
Nak jd agen RCW pn blh...untung uolss..😚😚
testimoni dri serlahkan dr keanggunanmu...cuba lah😊

W.O.W ‼️‼️‼️
❤️ Terbukti JUS GOYANG RAPAT memang membantu dari segi keintiman suami isteri taw! jom order cepat bagi yang dah gaji! Yang belum gaji, boleh book dulu. Gaji baru bayar ☺️ Meh nak share kebaikan jus goyang rapat: .
🌸 JUS GOYANG RAPAT BY RCW 🌸
.
❣menstabilkan hormon
❣ menstabilkan period
❣ memberi tenaga tambahan
❣Menguatkan rahim 💪(kepada yg selalu keguguran dan rahim jatuh)
❣mempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan sembuh
❣mengecutkan peranakan (bg yg sudah bersalin)
❣membantu masalah keintiman dengan meningkatkan rasa ghairah kepada isteri
❣miss V lebih grip dan tidak kering
❣membantu masalah 'kentut vagina'
❣menegangkan payudara
❣awet muda
❣ mengurangkan sakit senggugut (yg belum berkahwin dan yg sudah berkahwin)
❣mengurangkan keputihan (yg belum berkahwin dan yg sudah berkahwin)
❣menghilangkan rasa lesu dan sakit badan
.
.
💖 250ml
💖 rasa laici 💖 Semenanjung RM45
💖 Sabah Sarawak RM47
.
.
📲 012-555 7420
📲 012-555 7420
📲 012-555 7420
.
.
#testimoni #jusgoyangrapat #jusgoyangrapacheta #testimonijusgoyangrapat #bazaarpaknil #sayajual #lotionputihajaib #lotionputihajaibputrajaya #testimonilotionputihajaib #jusgoyangrapatbyRCW #pencucigoyangsegar
#testimonipencucigoyangsegar #pencucimissV #whiteninglotion #putih #kulitcantik #pencuciwanita #putrajaya #putrajayaresident #byrcw #diasemanishoney #syukurselalu #raya #aisyahdhiarhana #preciousbyrcw #olympics
#perfumemurah #gorgeousbyrcw

STOK KMBALI MENGGANAS!!..ANTARA PERFUME PLG LAKU TERLARIS DI PASARAN.. Lembut wangiannya persis pemilik sbnar perfume ini @fashasandha .lg lama pki lg sdp bauannya.sesuai dijadikan hadiah utk si wanita yg kamu sayangi.. WA 012 5557420.. Teruskan memilih PERFUME FASHA SANDHA by D'HAJA
Wangian pilihan ramai perfume fasha sandha by dhaja Alhamdulillah masih No. 1 dipasaran. #perfumefashasandha #fashasandha #onlineshop #Brunei #lakukeras #terlajaklaris#perfumefashabydhaja #visitmyig #perfumeartismalaysia #sayajualperfumefashasandha

Bekerjaya & mnjadi surirumah tga seharian tentu penat kan.?!..kurang tenaga & stamina mmg membuatkan kita lesu sepnjg hari...jom cuba petua hebat ini dr @byrcw ...bdn cergas awet muda lg😊😊 Haaaa siapa lagi tak try Jus Goyang Rapat by RCW? Rugilahhh siapa yang tak cuba . Banyak kebaikkan yang boleh kita as wanita boleh dapat if consume Jus ni . Tak kira sama ada yang belum berkahwin ataupun yang sudah berkahwin . Dua-dua boleh pakai . Antara khasiatnya ialah : 👌🏻 :
1. menstabilkan hormon
2. memberi tenaga dalaman
3. Menguatkan rahim (kepada yg selalu keguguran dan rahim jatuh)
4. Mempercepatkan luka bersalin dan luka pembedahan sembuh dan
mengecutkan peranakan.
5. meningkatkan rasa ghairah kepada isteri
6. virgina lebih grip dan tidak kering
7. menegangkan payudara
8. awet muda
9. mengurangkan sakit senggugut ( yg belum berkahwin dan yg sudah berkahwin)
10. mengurangkan keputihan
11. menghilangkan rasa lesu dan sakit badan
12. menambah susu badan bagi yg sudah mempunyai anak 😊 .
Cuba tengok , ni salah sorang customer Jia yang dah repeat tau ! Sebab apa? Sebab dia tauu Jus ni memang berkesan .
Bukan susah pun cara minum dia . Dah lah sedap rasa laici pastu mudah plak tu nak consume 👍🏻 . .
.
Cara penggunaan

1. 2 sudu pagi dan 2 sudu malam sebelum
makan.
2. banyak air suam/panas
3. Ibu mengandung tidak di galakkan
mengambil jus goyang rapat.
4. Simpan dalam peti sejuk atau suhu bilik
selepas di buka 😊 . . .
.
Cepat ye order ! Kalau habis stok jangan kata iolsss tak payung 😊 .
📲 012 5557420😎 . . .
.
Sy dah cuba..anda bla lg😍😍 #produkprodukbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #pencucigoyangsegarbyrcw #losyenputihajaibbyrcw #preciousbyrcw #gorgeousbyrcw - #regrann

SPECIAL EDITION PERFUME BY RCW.. A perfume is something which is invisible and yet unforgettable accessory . ★ SMELL LIKE A STAR ★ .
.
#GorgeousbyRCW
RM45 WM
RM48 EM

WA 012 5557420
.
#GorgeousbyRCW #perfume #gorgeous #specialedition #luxurysmell #smellgood #smelllikeastar #ascentofsuccess #affordableprice #halalperfume #stayfresh #staytrue #staygorgeous #blessed #grateful #rozitachewan - #regrann