#drnorman images and videos

Selamat terbang Dr Norman ( @drnormannorawi )untuk program ceramah ke Langkawi..
.
#ceramahkesihatan #infosihat #drnorman #ceramahdrnorman #bukugularacunputih

Ageing is a fact of life but looking your age is not

Tengok tu.. Suke nye.. 😁
.
Lepas mandi cuci muke bagai.. Kalau rajin bubuh toner sekali ye untuk bersihkan pori dan mesti letak serum lepastu... Barula senang serum tu meresap dalam kulit tanpa ragu lagi.. Gituu. .
Ape je cela kulit di muka macam jerawat ke cepat gile kecut lepas sapu serum Dr Norman ni.. Kalau ada jeragat pun boleh.. Rajin sapu rajinla jeragat tu hilang tak tau pegi mane.. Kihkih.. .
Bukan tu je.. Muke berparut dek jerawat tu pun boleh hilang.. Kulit kusam, berminyak, kering, sensitif ke pun boleh gune.. Selamat, halal, diyakini dan berkesan.. .
Tengok @yanasamsudin
Happy banget guna serum ni bersama founder serum @drnormannorawi 😉😉 🚩0168880684🚩
#beautybyscience #drnormanskincare #drnorman #nanoedailyserumgel #yanasamsudin #dutaserumdrnorman #serumdrnorman #serummuka

Assallamualaikum, salam muafakat 1 Rcc.
Kepada semua rakan2 yg mengenali & mengikuti perkembangan Mimie dan pemanis semulajadi Stevia Rcc. Jangan lepaskan peluang anda membuat belian untuk mendapat mata ganjaran dgn setiap belian produk Rcc.
Kelebihan sebagai penguna bijak & mesra penguna.
Modal serendah Rm140 jer...
Belian ulangan mampu beli.
Semestinya di Rcc.
#rccglobal #steviarccglobal
#rccmalaysia #steviamiracle
#rccstevia #steviapemanissemulajadi
#steviagulasihat #steviagantigula
#steviapemanisasli #steviasweetener
#steviamalaysia #steviatop
#steviagulamoden #sweetener
#gulasihatstevia #gulasihat
#infosihatstevia #infostevia
#hidupsihattanpagula #ekstrakstevia
#jomsihat #kencingmanis
#kencingmanisdarahtinggi #obesiti
#zerokalori #zerokolestrol
#drnorman #infosihat
Pm : Mimie Sweet Stevia Rcc.
Ingat manis ingat Rcc.

Beautiful skin comes from within

Sapa yang buat?
Selamat ke?????
Berkesan ke???
Dari mana muncul??
Apa kandungannya???
Apa kelebihannya?????
Kenapa disukai ramai???
.
Ada jerawat? Jeragat? Parut? Kusam? Tona tak sekata? Kesat? Berminyak? Kering? Pori besar? Kedut? Mengelupas? Kemerahan? Sensitif? Dan lain2 masalah...?? Cuba serum ni.. insyallah boleh bantu masalah cela di wajah anda secantik kulit @yanasamsudin 😘
.
whatsapp ☎ 0168880684..
.
#testimoni #serumwajah #serum #vitaminC #vitaminE #klinik #awetmuda #yanasamsudin #cerahkankulit #nanoedailyserumgel #pelembap #drnormanskincare #jerawat #jeragat #parutjerawat #acne #pimple #drnorman #klinikkecantikan #cantik #cantiksihat #beautybyscience #cantikkanmuka #serumdrnorman #serumyanasamsudin #skincare

Stevia RCC 🌿 adalah larutan cecair dari campuran ekstrak daun stevia dengan air RO.
.
Sangat membantu pesakit KENCING MANIS dan DARAH TINGGI. Juga sesuai bagi mereka yang bermasalah OBESITI.
.
STEVIA🌿 selamat digunakan oleh semua peringkat umur termasuk ibu2 mengandung serta kanak2.
.
🌿ⓢⓣⓔⓥⓘⓐ 🌿
📍 Tiada kalori
📍 Tiada lemak
📍 Tiada kolesterol
📍 Tiada bahan pewarna
📍 Tiada perasa tiruan
📍 Tiada toksik
.
✔Stevia RCC adalah selamat dan menyihatkan.
✔Mudah dibawa ke mana-mana.
✔Setitis sudah memadai untuk memaniskan secawan / segelas minuman.
✔Boleh digunakan dalam masakan.
.
" Ingat manis, ingat Stevia RCC!" 🌿🌿
.
Hubungi saya drMizi untuk lebih info 013 362 3503
.
#stevia #steviarcc #daungula #pemanisminuman #penggantigula #gulaituracun #gularacunputih #tanpakalori #sihat #selamat #dietsihat #jomsihat #infosihat #drnorman
#dietatkins #kencingmanis #diabetis #darahtinggi #gout #kanser #antioksidan #antiradang #antipenuaan #sayajual #sayajualstevia

Stevia RCC 🌿 adalah larutan cecair dari campuran ekstrak daun stevia dengan air RO.
.
Sangat membantu pesakit KENCING MANIS dan DARAH TINGGI. Juga sesuai bagi mereka yang bermasalah OBESITI.
.
STEVIA🌿 selamat digunakan oleh semua peringkat umur termasuk ibu2 mengandung serta kanak2.
.
🌿ⓢⓣⓔⓥⓘⓐ 🌿
📍 Tiada kalori
📍 Tiada lemak
📍 Tiada kolesterol
📍 Tiada bahan pewarna
📍 Tiada perasa tiruan
📍 Tiada toksik
.
✔Stevia RCC adalah selamat dan menyihatkan.
✔Mudah dibawa ke mana-mana.
✔Setitis sudah memadai untuk memaniskan secawan / segelas minuman.
✔Boleh digunakan dalam masakan.
.
" Ingat manis, ingat Stevia RCC!" 🌿🌿
.
Hubungi saya drMizi untuk lebih info 013 362 3503
.
#stevia #steviarcc #daungula #pemanisminuman #penggantigula #gulaituracun #gularacunputih #tanpakalori #sihat #selamat #dietsihat #jomsihat #infosihat #drnorman
#dietatkins #kencingmanis #diabetis #darahtinggi #gout #kanser #antioksidan #antiradang #antipenuaan #sayajual #sayajualstevia

Stevia RCC 🌿 adalah larutan cecair dari campuran ekstrak daun stevia dengan air RO.
.
Sangat membantu pesakit KENCING MANIS dan DARAH TINGGI. Juga sesuai bagi mereka yang bermasalah OBESITI.
.
STEVIA🌿 selamat digunakan oleh semua peringkat umur termasuk ibu2 mengandung serta kanak2.
.
🌿ⓢⓣⓔⓥⓘⓐ 🌿
📍 Tiada kalori
📍 Tiada lemak
📍 Tiada kolesterol
📍 Tiada bahan pewarna
📍 Tiada perasa tiruan
📍 Tiada toksik
.
✔Stevia RCC adalah selamat dan menyihatkan.
✔Mudah dibawa ke mana-mana.
✔Setitis sudah memadai untuk memaniskan secawan / segelas minuman.
✔Boleh digunakan dalam masakan.
.
" Ingat manis, ingat Stevia RCC!" 🌿🌿
.
Hubungi saya drMizi untuk lebih info 013 362 3503
.
#stevia #steviarcc #daungula #pemanisminuman #penggantigula #gulaituracun #gularacunputih #tanpakalori #sihat #selamat #dietsihat #jomsihat #infosihat #drnorman
#dietatkins #kencingmanis #diabetis #darahtinggi #gout #kanser #antioksidan #antiradang #antipenuaan #sayajual #sayajualstevia

Stevia RCC 🌿 adalah larutan cecair dari campuran ekstrak daun stevia dengan air RO.
.
Sangat membantu pesakit KENCING MANIS dan DARAH TINGGI. Juga sesuai bagi mereka yang bermasalah OBESITI.
.
STEVIA🌿 selamat digunakan oleh semua peringkat umur termasuk ibu2 mengandung serta kanak2.
.
🌿ⓢⓣⓔⓥⓘⓐ 🌿
📍 Tiada kalori
📍 Tiada lemak
📍 Tiada kolesterol
📍 Tiada bahan pewarna
📍 Tiada perasa tiruan
📍 Tiada toksik
.
✔Stevia RCC adalah selamat dan menyihatkan.
✔Mudah dibawa ke mana-mana.
✔Setitis sudah memadai untuk memaniskan secawan / segelas minuman.
✔Boleh digunakan dalam masakan.
.
" Ingat manis, ingat Stevia RCC!" 🌿🌿
.
Hubungi saya drMizi untuk lebih info 013 362 3503
.
#stevia #steviarcc #daungula #pemanisminuman #penggantigula #gulaituracun #gularacunputih #tanpakalori #sihat #selamat #dietsihat #jomsihat #infosihat #drnorman
#dietatkins #kencingmanis #diabetis #darahtinggi #gout #kanser #antioksidan #antiradang #antipenuaan #sayajual #sayajualstevia

Stevia RCC 🌿 adalah larutan cecair dari campuran ekstrak daun stevia dengan air RO.
.
Sangat membantu pesakit KENCING MANIS dan DARAH TINGGI. Juga sesuai bagi mereka yang bermasalah OBESITI.
.
STEVIA🌿 selamat digunakan oleh semua peringkat umur termasuk ibu2 mengandung serta kanak2.
.
🌿ⓢⓣⓔⓥⓘⓐ 🌿
📍 Tiada kalori
📍 Tiada lemak
📍 Tiada kolesterol
📍 Tiada bahan pewarna
📍 Tiada perasa tiruan
📍 Tiada toksik
.
✔Stevia RCC adalah selamat dan menyihatkan.
✔Mudah dibawa ke mana-mana.
✔Setitis sudah memadai untuk memaniskan secawan / segelas minuman.
✔Boleh digunakan dalam masakan.
.
" Ingat manis, ingat Stevia RCC!" 🌿🌿
.
Hubungi saya drMizi untuk lebih info 013 362 3503
.
#stevia #steviarcc #daungula #pemanisminuman #penggantigula #gulaituracun #gularacunputih #tanpakalori #sihat #selamat #dietsihat #jomsihat #infosihat #drnorman
#dietatkins #kencingmanis #diabetis #darahtinggi #gout #kanser #antioksidan #antiradang #antipenuaan #sayajual #sayajualstevia

Kanser adalah penyakit pembunuh nombor dua selepas penyakit jantung koronari di Malaysia
Ektrak buah delima telah di ketahui sangat baik untuk kesihatan jantung kita...dan kajian terbaru menunjukkan ianya juga baik untuk mencegah kanser...
Kajian di makmal menunjukkan ekstrak delima mengandungi tujuh bahan yang menghalang perubahan sel-sel normal menjadi sel-sel kanser... Kajian ke atas haiwan menunjukkan pengambilan suplemen ekstrak delima mengurangkan insiden kanser, mengecilkan saiz ketumbuhan dan mengurangkan jumlah sel-sel kanser .. Kajian ke atas manusia menunjukkan pengambilan ekstrak delima mengurangkan perkembangan ketumbuhan kanser prostat dan juga ia mempunyai kesan positif ke atas kanser payu dara & kanser usus kolon... Berdasar kajian-kajiansaintifik yang ada boleh lah kita jadikan amalan makan buah delima, minum jus delima atau mengambil suplemen ekstrak delima sebagai satu amalan harian untuk kesihatan kita...insyaallah
#drnorman #infosihat #healthyeating #pomegranate #cancer #antiinflammatory #antioxidants #anticancer #flp #fbo #pmsayaforeverbisnesowner

Proven •HALAL•

🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹 *MENCAPAI IMPIAN 2017* *GULA MODEN NO. 1 DI MALAYSIA*
*_" PELUANG YANG BAKAL MENGUBAH KEHIDUPAN ANDA "_*
*~~~~~~~~~~~~~~~~~* Tarikh : *17 JAN 2017*
Hari : *SELASA*
Jam : *8.30 Malam*
Lokasi : *MY SUMAYYAH CENTER,* No 9A, Jalan Pengkalan 5, Taman Pasir Mas, Kg. Pasir Putih, Pasir Gudang, Johor DT

Bersama : *Tn. Rahim, Zulmann &* *Tn. Hafiz* *🌹TAKLIMAT PERCUMA🌹* 👌 Sebarkan utk group, prospek & rakan kongsi anda. Semoga usaha kita mendapat keuntungan di dunia dan saham pahala di akhirat.. 👍 *_Jumpa anda di puncak kejayaan...😎_*

LadyJ⏰01126736736

#rccglobal #steviarccglobal
#rccmalaysia #steviamiracle
#rccstevia #steviapemanissemulajadi
#steviagulasihat #steviagantigula #steviapemanisasli #steviasweetener
#steviamalaysia #steviatop
#steviagulamoden#sweetener
#gulasihatstevia #gulasihat
#pemanissihat #infostevia
#infosihatstevia #testimonistevia #hidupsihattanpagula #ekstrakstevia
#jomsihat #kencingmanis #kencingmanisdarahtinggi #obesiti
#zerokalori #zerokolestrol
#drnorman #cikguseo

Feeeweett... 😍😍
.
Ada jerawat? Jeragat? Parut? Kusam? Tona tak sekata? Kesat? Berminyak? Kering? Pori besar? Kedut? Mengelupas? Kemerahan? Sensitif? Dan lain2 masalah...?? Cuba serum ni.. insyallah boleh bantu masalah cela di wajah anda secantik kulit @yanasamsudin 😘
.
whatsapp ☎ 0168880684..
.
#testimoni #serumwajah #serum #vitaminC #vitaminE #klinik #awetmuda #yanasamsudin #cerahkankulit #nanoedailyserumgel #pelembap #drnormanskincare #jerawat #jeragat #parutjerawat #acne #pimple #drnorman #klinikkecantikan #cantik #cantiksihat #beautybyscience #cantikkanmuka #serumdrnorman #serumyanasamsudin #skincare

Harga serum kami hanya RM100. Hubungi melalui whatsapp 0195481446 untuk pembelian.
Dr Norman Nano-E Daily Serum Gel
#drnorman #drnormannanoedailyserumgel #BeautybyScience #serum #skincare #beautycare #skincareluxury

RCC Royal Sweetener Stevia

Keunikan Stevia Sweetener :
Stevia adalah Pemanis semulajadi yang berasal daripada daun Stevia Rebaudiana. Stevia juga dikenali sebagai daun manis (sweetleaf), daun gula (sugarleaf) dan juga herba manis (sweet herb). Daun Stevia berasal dari bunga matahari (Asterecea)
Telah digunakan oleh Red Indian Guarani di Paraguay sejak 1500 tahun dahulu sebagai pemanis semulajadi dan juga sebagai rawatan dan penyembuhan luka.
Negara Jepun menggunakan pemanis gula Stevia secara meluas sejak 30 tahun dahulu lagi disebabkan oleh keunikan Pemanis ini.
Royal Sweetener Stevia adalah pemanis semulajadi buatan Malaysia yang berbentuk cecair dan diperbuat daripada ekstrak Stevia. 🍃Stevia dalam bentuk cecair dan mudah disukat.
🍃Boleh digunakan dalam minuman dan masakan.
🍃Diperbuat daripada ekstrak Stevia yang diluluskan di bawah Akta Makanan
🍃1 titis Stevia bersamaan 3 sudu teh gula pasir.
🍃1 titis boleh memaniskan 200ml air.
🍃1 botol boleh menghasilkan lebihkurang 200 titis.
🍃Pemanis semulajadi yang tidak mengandungi kalori & zero karbohidrat
🍃Ekstraknya mempunyai kadar kemanisan 200-300 lebih manis dari gula biasa.

LadyJ⏰01126736736

#rccglobal #steviarccglobal
#rccmalaysia #steviamiracle
#rccstevia #steviapemanissemulajadi
#steviagulasihat #steviagantigula #steviapemanisasli #steviasweetener
#steviamalaysia #steviatop
#steviagulamoden#sweetener
#gulasihatstevia #gulasihat
#pemanissihat #infostevia
#infosihatstevia #testimonistevia #hidupsihattanpagula #ekstrakstevia
#jomsihat #kencingmanis #kencingmanisdarahtinggi #obesiti
#zerokalori #zerokolestrol
#drnorman #cikguseo

Hari ini anda memikirkan untuk cantik di luaran..
Tahukah anda Stevia RCC mampu mencantikkan anda dari luaran hingga dalaman sekali dalam masa yang sama.
Hanya dengan meninggalkan gula pasir sepenuhnya..pasti kehidupan anda kembali ceria & bahagia.

Kebaikan Stevia yang patut anda tahu. 🍃Membantu mengimbangi kandungan paras gula dalam darah.
🍃Membantu menurunkan kadar gula dalam darah, sesuai untuk pesakit diabetis dan hypoglycemia.
🍃Membantu menurunkan tekanan darah.
🍃Membantu melawaskan pembuangan air kencing.
🍃Membantu meningkatkn tenaga dalam badan.
🍃Membantu sistem penghadaman makanan.
🍃Membantu mereka yang mengalami masalah insomnia.
🍃Membantu mengawal berat badan agar langsing (obesiti).
🍃Mengawal kandungan air dalam badan.
🍃Menjadikan anda awet muda.
🍃Membantu sistem dalaman agar sentiasa sihat.
🍃Membantu mengurangkan masalah keradangan.
🍃Meningkatkn sistem imun kekuatan antibodi.
🍃Anti tumor - kesan anti oksidan boleh mengurangkan risiko kanser.

LadyJ⏰ 01126736736

https://instagram.com/ladyj.steviagulamoden
#rccglobal #steviarccglobal
#rccmalaysia #steviamiracle
#rccstevia #steviapemanissemulajadi
#steviagulasihat #steviagantigula #steviapemanisasli #steviasweetener
#steviamalaysia #steviatop
#steviagulamoden#sweetener
#gulasihatstevia #gulasihat
#pemanissihat #infostevia
#infosihatstevia #testimonistevia #hidupsihattanpagula #ekstrakstevia
#jomsihat #kencingmanis #kencingmanisdarahtinggi #obesiti
#zerokalori #zerokolestrol
#drnorman #cikguseo

TESTIMONI PENGGUNA😍😍
.
Ada jerawat? Jeragat? Parut? Kusam? Tona tak sekata? Kesat? Berminyak? Kering? Pori besar? Kedut? Mengelupas? Kemerahan? Sensitif? Dan lain2 masalah...?? Cuba serum ni.. insyallah boleh bantu masalah cela di wajah anda...
.
whatsapp ☎ 0168880684..
.
#testimoni #serumwajah #serum #vitaminC #vitaminE #klinik #awetmuda #yanasamsudin #cerahkankulit #nanoedailyserumgel #pelembap #drnormanskincare #jerawat #jeragat #parutjerawat #acne #pimple #drnorman #klinikkecantikan #cantik #cantiksihat #beautybyscience #cantikkanmuka #serumdrnorman #serumyanasamsudin #skincare

TESTIMONI PENGGUNA😍😍
.
Ada jerawat? Jeragat? Parut? Kusam? Tona tak sekata? Kesat? Berminyak? Kering? Pori besar? Kedut? Mengelupas? Kemerahan? Sensitif? Dan lain2 masalah...?? Cuba serum ni.. insyallah boleh bantu masalah cela di wajah anda...
.
whatsapp ☎ 0168880684..
.
#testimoni #serumwajah #serum #vitaminC #vitaminE #klinik #awetmuda #yanasamsudin #cerahkankulit #nanoedailyserumgel #pelembap #drnormanskincare #jerawat #jeragat #parutjerawat #acne #pimple #drnorman #klinikkecantikan #cantik #cantiksihat #beautybyscience #cantikkanmuka #serumdrnorman #serumyanasamsudin #skincare

TESTIMONI PENGGUNA😍😍
.
Ada jerawat? Jeragat? Parut? Kusam? Tona tak sekata? Kesat? Berminyak? Kering? Pori besar? Kedut? Mengelupas? Kemerahan? Sensitif? Dan lain2 masalah...?? Cuba serum ni.. insyallah boleh bantu masalah cela di wajah anda...
.
whatsapp ☎ 0168880684..
.
#testimoni #serumwajah #serum #vitaminC #vitaminE #klinik #awetmuda #yanasamsudin #cerahkankulit #nanoedailyserumgel #pelembap #drnormanskincare #jerawat #jeragat #parutjerawat #acne #pimple #drnorman #klinikkecantikan #cantik #cantiksihat #beautybyscience #cantikkanmuka #serumdrnorman #serumyanasamsudin #skincare

"Selalu saya di tanya.. apa yg nak diambil untuk kesihatan umum.. kalau tak nak makan GULA nak makan apa?
.
.
Kerana itu saya mula mengkaji bagaimana untuk membuat produk untuk kegunaan harian yang boleh menggantikan minuman yang tidak sihat yang mengandungi GULA & Lemak Trans.
.
.
Maka setelah lama mengkaji saya mula membuat formulasi sendiri berdasarkan kajian yang saya baca dalam jurnal-jurnal sains perubatan ...
.
.
Banyak herba yang ada di Malaysia sebenarnya kaya dengan bahan anti oksidan & anti keradangan yang boleh membantu mengurangkan risiko penyakit kronik di samping memberi kan kesihatan yang optimum...
.
.
Tetapi selalunya jarang di komersial kan dengan pendekatan yang berfakta dan berlandaskan kajian saintifik yang sahih...
.
Maka saya telah memilih daun rerama dan daun stevia...dan juga teh dan kopi biasa untuk saya jadikan produk suplemen kesihatan dan alternatif minuman harian yang menyihatkan.
.
.
.
Kajian tentang stevia sebenarnya banyak menggunakan daun stevia secara terus... .
Oleh itu saya pun memilih untuk menggunakan daun stevia sebagai teh dalam bentuk yang asli.
.
Dengan itu pengguna dapat khasiat yang paling baik daripada daun stevia sebagai pemanis pengganti gula...
.
.
.
Daun Rerama memang telah ada kajian tetapi masih di peringkat awal untuk menjadi penawar kepada kanser secara khusus... .
Oleh itu kita boleh jadikan minuman kesihatan harian yang menyihatkan dan mengurangkan risiko pelbagai penyakit kronik...
.
Kopi dan Teh juga menunjukkan khasiat yang sangat baik untuk kesihatan umum... tetapi campuran dengan GULA merosakkan khasiatnya... maka saya pilih stevia sebagai pemanis nya...
.
.
Alhamdulillah telah di uji dengan teliti untuk mendapatkan rasa terbaik..insyaallah" 😃😄 - DR NORMAN
.
#tehstevia
#kopistevia
#steramateh
#sterama
#steramaherbs
#antioksidan
#drnorman
#celupdanminum
#minumansihat
#daunrerama
#daunstevia
#drnormanbeautyandhealth

Assallamualaikum, selamat berhujung minggu. Jom kita tukar pemanis didapur dgn pemanis semulajadi dari ekstrak daun herba bunga matahari atau nama saintifik - Stevia Rebaudiana. Masih belum terlambat untuk kita ubah cara pengunaan gula racun putih yg memudaratkan kesihatan dalam diam. Stevia adalah pemanis semulajadi pada masa kini. Kita tidak perlu ragu - ragu lagi. Kerajaan telah menyokong 100% dan mengeluarkan buku pembelajaran Bahasa Malaysia Tahun 5. M/S 127. Pilihan ditangan anda. Semestinya Stevia keluaran Syarikat Rcc.

#rccglobal #steviarccglobal
#rccmalaysia #steviamiracle
#rccstevia #steviapemanissemulajadi
#steviagulasihat #steviagantigula
#steviapemanisasli #steviasweetener
#steviamalaysia #steviatop
#steviagulamoden #sweetener
#gulasihatstevia #gulasihat
#infosihatstevia #infostevia
#hidupsihattanpagula #ekstrakstevia
#jomsihat #kencingmanis
#kencingmanisdarahtinggi #obesiti
#zerokalori #zerokolestrol
#drnorman #infosihat
Pm : Mimie Sweet Stevia Rcc.

Apa itu Gout?

Gout adalah satu penyakit radang sendi di sebabkan pengumpulan kristal ASID URIK disendi-sendi tertentu.. ASID URIK terhasil daripada metabolisma bahan PURINE yang merupakan bahan terhasil daripada Asid Nukleik dalam DNA sel-sel...semua bahan yang mempunyai DNA boleh menghasilkan ASID URIK...hampir semua makanan yang kita makan akan menghasilkan PURINE dan ASID URIK akhirnya.. Masalah pengumpulan ASID URIK akan berlaku bila proses metabolisma PURINE terganggu akibat gangguan enzim Xanthine Oxidase...kristal ASID URIK bukan hanya berkumpul di sendi-sendi menyebabkan radang sendi malahan ia juga berkumpul dalam buah pinggang menyebabkan masalah batu karang dan akhirnya boleh merosakkan buah pinggang menyebabkan kegagalan fungsi buah pinggang... Fruktosa yang tinggi akan mengganggu enzim Xanthine Oxidase ini akibat masalah hati berlemak...kawalan jumlah pengambilan FRUKTOSA adalah amat penting dan utama untuk mengawal Gout ini...di samping mengurangkan pengambilan makanan yang menghasilkan asid urik yg tinggi seperti daging, kekacang & udang atau sotong... Penyakit Gout telah lama di ketahui oleh manusia tetapi ia masih lagi menjadi satu masalah kesihatan sehingga sekarang... Kurangkan FRUKTOSA untuk kawal masalah GOUT dengan mengawal pengambilan GULA dan Jus buah-buahan...insyaallah
#drnorman #infosihat #healthyeating #fructose #goutyarthritis #fruitjuice

GC TEA adalah salah satu alternatif terbaik...
Sugar&carbo blocker...!!!
#0194716015

Minda Ubah..
Ubah minda.. "Mungkin peluang yang dilihat adalah kecil
Tetapi sekiranya diusahakan akan memberi rezeki besar"

Lihat dari kata-kata motivasi tersebut anda tidak akan nampak selagi anda tidak mencuba.

Tindakan..
Tawakal..
Kerja keras..
Jalan terus..
Jalan terus..
Jalan terus.. LadyJ⏰

#rccglobal #steviarccglobal
#rccmalaysia #steviamiracle
#rccstevia #steviapemanissemulajadi
#steviagulasihat #steviagantigula #steviapemanisasli #steviasweetener
#steviamalaysia #steviatop
#steviagulamoden#sweetener
#gulasihatstevia #gulasihat
#pemanissihat #infostevia
#infosihatstevia #testimonistevia #hidupsihattanpagula #ekstrakstevia
#jomsihat #kencingmanis #kencingmanisdarahtinggi #obesiti
#zerokalori #zerokolestrol
#drnorman #cikguseo

Usah ragu-ragu Stevia RCC ini. Ia hanyalah sebagai pemanis semulajadi sebagai pemanis bagi menggantikan gula pasir racun putih yang memudaratkan jika berlebihan.
Pentingnya kesedaran apabila kita mengambil langkah berjaga-jaga untuk kesihatan dalam jangkamasa panjang.
Lihat ke dalam diri kita, jika bukan kita yang mengambil ikhtibar daripada suasana sekeliling dengan permasalahan kesihatan yang semakin kronik siapa lagi yang akan menyedarkan kita. Sudah tentu sahabat-sahabat kita juga dan salah satu sifat yang utama adalah datangnya dari diri kita sendiri...KESEDARAN!! Ciri utama MINDA mengatakan UBAH!! LadyJ⏰ 01126736736

#rccglobal #steviarccglobal
#rccmalaysia #steviamiracle
#rccstevia #steviapemanissemulajadi
#steviagulasihat #steviagantigula #steviapemanisasli #steviasweetener
#steviamalaysia #steviatop
#steviagulamoden#sweetener
#gulasihatstevia #gulasihat
#pemanissihat #infostevia
#infosihatstevia #testimonistevia #hidupsihattanpagula #ekstrakstevia
#jomsihat #kencingmanis #kencingmanisdarahtinggi #obesiti
#zerokalori #zerokolestrol
#drnorman #cikguseo

Bismillah.. Gula yang selamat diambil hanya 6 sudu kecil sehari. Tetapi kebanyakan kita mengambil secara purata gula sebanyak lebih 30 sudu kecil.

Gula yang kita ambil kebanyakannya bukan dari gula yang dibancuh dalam minuman. Tetapi gula tersembunyi yang ada dalam minuman dan makanan yang siap disediakan.
Jika kita mampu menggantikan gula dengan Stevia RCC sebanyak yang mungkin, kita akan mengambil gula dalam kadar yang selamat.

Gula yang berlebihan merosakkan organ dalam tubuh kita.

Stevia RCC bukan UBAT bukan produk kesihatan..sekadar pengganti gula yang terhebat masakini.. Jika berminat dengan STEVIA RCC..
hubungi saya...✌ LadyJ⏰

https://instagram.com/ladyj.steviagulamoden

#rccglobal #steviarccglobal
#rccmalaysia #steviamiracle
#rccstevia #steviapemanissemulajadi
#steviagulasihat #steviagantigula #steviapemanisasli #steviasweetener
#steviamalaysia #steviatop
#steviagulamoden#sweetener
#gulasihatstevia #gulasihat
#pemanissihat #infostevia
#infosihatstevia #testimonistevia #hidupsihattanpagula #ekstrakstevia
#jomsihat #kencingmanis #kencingmanisdarahtinggi #obesiti
#zerokalori #zerokolestrol
#drnorman #cikguseo

Telur adalah sumber protein yang sangat baik...
Ia juga sangat murah dan mudah di dapati serta boleh di masak dengan pelbagai cara masakan...
Telur mengandungi 5 gram lemak iaitu jenis lemak sihat dan terdapat juga telur yang di perkaya dengan asid lemak Omega 3.. Kuning telur adalah bahagian yang paling berkhasiat kerana mengandungi beta karotin dan vitamin serta kolesterol yang sangat penting untuk kesihatan kita... Amalkan telur setiap hari untuk kesihatan kita...insyaallah 😊😄 #drnorman #infosihat #healthyeating #eggsishealthy