#putihajaibbyrcw images and videos

🌸PUTIH AJAIB BY ROZITA CHE WAN
LOTION TANGAN & BADAN🌸 .
βœ…Putih Ajaib ialah Lotion utk badan dan tangan yang memberikan kesan
lembut dan putih serta merta dengan inspirasi wangian parfume PreciousbyRCW . .
βœ…Diperkaya dengan Collagen Organic dan Vitamin E yang mampu melembut,
mencerah, merawat serta memelihara kulit tangan dan badan anda
daripada pancaran sinar uv serta kekeringan kulit. .
βœ…Confirm putih hanya dalam masa SEMINGGU!!! Dengan syarat, kena la rajin pakai .
🌸FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/πŸ‘πŸ» Kesannya Putih serta merta
Putih Kekal
Menjadikan kulit lebih gebu
Kulit lebih Lembut dan licin
Mempunyai perlindungan UV
Mempunyai kelulusan KKM .
🍢KANDUNGAN BAHAN-BAHAN PUTIH AJAIB LOTION BY ROZITA CHE WAN

Kolagen
Vitamin E
Bahan Yang Diluluskan
Halal .
▢️CARA PENGAMBILAN/CARA PENGGUNAAN PUTIH AJAIB LOTION BY ROZITA CHE WAN

Boleh dipakai di Tangan ,Badan
Ketiak,Siku,Lutut,Celah paha atau dimana2 tempat yand diinginkan

Dijamin 100% originalβœ…
Ready stockβœ…
Fast Delivery 🚚
Stok Memang Lajuβœ…
Laku Kerasβœ…
Beli banyak boleh kurangβœ…
.
Whatsapp πŸ“² 019-500 7987

#elites7murah #elites7hybridfatburner #elites7fatburner #elites7malaysia #elites7hybridfatburnermurah #putihajaib #putihajaibbyrcw #putihajaibrcw #putihajaiblotion #putihajaibmurah #losyenajaib #losyenputihajaib #losyenputihajaibbyrcw #losyenputihajaibcheta #aaisyahdhiarana #rozitachewan #zainsaidin #zchijabspray #zchijabspraymurah #ironspray #aaisyahdhiaranatour #satinskinz #bigbustsoap #bigbustsoapmurah #beautybuttocksoap #sabunpemutihhoneyglow #farhanabeautycare #juskekaldara #candybcomplex #minyakbelacakherbhousejohor

PUTIH AJAIB LOTION BY ROZITA CHE WAN READY STOCK!!!
:
.
PUTIH AJAIB ialah Lotion utk badan & tangan yg memberikan kesan
lembut & putih serta merta dgn inspirasi wangian
parfume PreciousbyRCW. Diperkaya dgn Collagen Organic & Vitamin E yg mampu melembut, mencerah, merawat serta memelihara kulit tangan & badan anda
drpd pancaran sinar uv serta kekeringan kulit.
Confirm putih hanya dlm masa SEMINGGU!!! Dgn syarat, kena la rajin pakai
.
KELEBIHAN
.
Kesannya putih serta merta
Putih kekal
Menjadikan kulit lebih gebu
Kulit lebih lembut & licin
Mempunyai perlindungan UV
Mempunyai kelulusan KKM
.
KANDUNGAN BAHAN2 PUTIH AJAIB LOTION BY ROZITA CHE WAN
Kolagen
Vitamin E
Bahan Yg Diluluskan
Halal
.
CARA PENGGUNAAN
PUTIH AJAIB LOTION BY ROZITA CHE WAN
.
Boleh dipakai di tangan, badan
ketiak, siku, lutut, celah peha atau dimana2 tempat yg diinginkan .
#putihajaibbyrcw #putihajaib #quputeh #putihajaibrcw #putihajaiblotion #lotioncheta #losyencheta #putihajaibmurah #putihajaiblotionbyrcw #putihajaiblotionmurah #putihajaiboriginal #freepostage #elites7murah #seputehkaseh #satinskinzwhiteboostermurah #redbellabodywash#malaysiabazaar #malaysiaonlineshop #glutalapunzelmalaysia #hadzrawhitemalaysia #hargarendah #babiesblinks #bazaaronline #igbiz #dollyspinkyskincare #dianz #dianvitamin #tatimurah

"Kirin.. Td dapat je terus sapu😍😍. Memang nampak beza.. Nak kena gonyoh 7 hari 7 malam la."
.
Dulu kena makan pil/ubat sebulan,
Sekarang sapu-sapu jer putih!
.
Macamana nih? Senangnya putih. 😘

#hqputihajaibbyrcw
#putihajaibbyrcw
#cosmetics

Eh, dah cuci belum tu??? Jangan nanti suami komplen bau mucukkk.. maluuuuu πŸ™ŠπŸ™ŠπŸ™Š .

Buat anak dara... ada masalah panties berlubang.. bau musyuukk, gatal, then ada daki putih bila di gosok??? Buat isteri, masalah panties terlekat lendir putih susu, kuning, hijau, atau plg teruk lendir hitam tp bkn haid?? Di tambah pula bau benda tu macam susu basi? Gatal merenyammm?? Alamakkk... bahaya!! Kalau di biarkan akan mendapat penyakit kencing kotor! Nak kencing pun sakit tauu.. Plg teruk jika di biarkan akan menyebabkan kanser rahim / ovari.. Jangan ambil mudah! Benda nak pakai lama yangg.. Muka tak cantik tak pe.. Tapi benda tu kena tip top tau. .

Wsap 017-4875848

#produkkecantikan #kosmetik #kosmetikmurah #beauty #blouse #maskara #foundation #makeup #eyeshadow #lipstik #kelabibumengandung #kelabibumenyusu #satinskinzfemininewash #sale2017 #satinskinz #jualonline #jual #juscaliph #jamubidankampung #jamu #calips #putihajaib #putihajaibbyrcw #jusgoyangrapat #sedapmalam #dexandra

Jus Goyang Rapat

khasiatnya πŸ‘‡ βœ”Menstabilkan hormon
βœ”Memberi tenaga
βœ”Menguatkan rahim
βœ”Mencepatkan luka bersalin
βœ”Mengecutkan peranakan
βœ”Menegangkan payudara
βœ”Awet muda
βœ”Vagina lebih grip & tidak kering
βœ”Mengurangkan sakit sengugut
βœ”Merawat masalah keputihan. .
Wsap 017-4875848

#produkkecantikan #kosmetik #kosmetikmurah #beauty #blouse #maskara #foundation #makeup #eyeshadow #lipstik #kelabibumengandung #kelabibumenyusu #satinskinzfemininewash #sale2017 #satinskinz #jualonline #jual #juscaliph #jamubidankampung #jamu #calips #putihajaib #putihajaibbyrcw #jusgoyangrapat #sedapmalam #dexandra

JAMU BIDAN KAMPUNG βœ”Merawat keputihan
βœ”Menyempit dan mengetatkan rahim
βœ”Melancarkan peredaran haid
βœ”Menegangkan bibir Miss V
βœ”Mengurangkan senggugut
βœ”Menghilangkan gatal-gatal Miss V. .

Wsap 017-4875848

#produkkecantikan #kosmetik #kosmetikmurah #beauty #blouse #maskara #foundation #makeup #eyeshadow #lipstik #kelabibumengandung #kelabibumenyusu #satinskinzfemininewash #sale2017 #satinskinz #jualonline #jual #juscaliph #jamubidankampung #jamu #calips #putihajaib #putihajaibbyrcw #jusgoyangrapat #sedapmalam #dexandra

LATOJA SLIMMING CREAM
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
KELEBIHAN DAN MANFAAT
.
πŸ‘‰πŸ» Membakar lemak berlebihan didalam badan .
πŸ‘‰πŸ» Membaiki sehingga 99% sel rosak di dalam kulit .
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan lemak melalui mikro peredaran di dalam badan .
πŸ‘‰πŸ» Memudarkan kesan tanda regangan dan membaiki masalah selulit sepenuhnya .
πŸ‘‰πŸ» Memperbaiki rupa kulit obesiti . #effatihah
πŸ‘‰πŸ» Menggalakan peredaran darah .
πŸ‘‰πŸ» Mencegah kulit daripada menjadi kendur selepas penurunan berat badan .
πŸ‘‰πŸ» Mengecilkan perut buncit , lengan , kaki serta pinggul .
πŸ‘‰πŸ» Membantu membaiki kesihatan wanita yang baru melahirkan anak .
πŸ‘‰πŸ» Sesuai untuk digunakan sebagai krim dalam pengurutan tradisional : Mengurangkan sakit belakang , sakit sendi dan sakit otot . #effatihah
πŸ‘‰πŸ» Meningkatkan kesan detox dan masalah sembelit πŸ‘‰πŸ» Membantu gastrousus motilitas dan melindungi kesihatan usus .
πŸ‘‰πŸ» Sesuai untuk lelaki dan wanita , pilihan produk pengurangan berat badan terbaik dipasaran .
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
CARA PENGGUNAAN .
Sapu 1cm krim dan urut (3 kali) sehingga kering dibahagian yang hendak dikuruskan pada setiap pagi dan malam. Gabungkan produk ini dengan Burus Meridian untuk mendapat kesan yang lebih bagus dan cepat #effatihah
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
Wasap 0129399009 or 01115108008 for order. Or direct ke kedai kami @ seksyen 7 Shah Alam. Jaminan pulangan wang jika produk terbukti tiruan. Open for borong juga.
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
#latojamurah
#latojamurahborong
#latojabodyslimmingcream #latojamalaysia
#latojaborong
#latojacreammurahborong #latojaslimmingcream #iamsexyladylotion
#putihajaibbyrcw
#larome
#malaysia
#effatihah

・・・
LATOJA SLIMMING CREAM
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
KELEBIHAN DAN MANFAAT
.
πŸ‘‰πŸ» Membakar lemak berlebihan didalam badan .
πŸ‘‰πŸ» Membaiki sehingga 99% sel rosak di dalam kulit .
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan lemak melalui mikro peredaran di dalam badan .
πŸ‘‰πŸ» Memudarkan kesan tanda regangan dan membaiki masalah selulit sepenuhnya .
πŸ‘‰πŸ» Memperbaiki rupa kulit obesiti . #kedaifeveretkamu
πŸ‘‰πŸ» Menggalakan peredaran darah .
πŸ‘‰πŸ» Mencegah kulit daripada menjadi kendur selepas penurunan berat badan .
πŸ‘‰πŸ» Mengecilkan perut buncit , lengan , kaki serta pinggul .
πŸ‘‰πŸ» Membantu membaiki kesihatan wanita yang baru melahirkan anak .
πŸ‘‰πŸ» Sesuai untuk digunakan sebagai krim dalam pengurutan tradisional : Mengurangkan sakit belakang , sakit sendi dan sakit otot . #kedaifeveretkamu
πŸ‘‰πŸ» Meningkatkan kesan detox dan masalah sembelit πŸ‘‰πŸ» Membantu gastrousus motilitas dan melindungi kesihatan usus .
πŸ‘‰πŸ» Sesuai untuk lelaki dan wanita , pilihan produk pengurangan berat badan terbaik dipasaran .#kedaifeveretkamu
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
CARA PENGGUNAAN .
Sapu 1cm krim dan urut (3 kali) sehingga kering dibahagian yang hendak dikuruskan pada setiap pagi dan malam. Gabungkan produk ini dengan Burus Meridian untuk mendapat kesan yang lebih bagus dan cepat #kedaifeveretkamu
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
Wasap 019-9702213. Jaminan pulangan wang jika produk terbukti tiruan. Open for borong juga.
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
#latojamurah
#latojamurahborong
#latojabodyslimmingcream #latojamalaysia
#latojaborong
#latojacreammurahborong #latojaslimmingcream #iamsexyladylotion
#putihajaibbyrcw
#larome
#malaysia
#kedaifeveretkamu

・・・
PUTIH AJAIB by RCW .
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
.
KELEBIHAN DAN MANFAAT
.
🌷Memutihkan kulit secara semulajadi
🌷Mencerahkan kulit dengan cepat
🌷Melembapkan kulit
🌷Menjadikan kulit lebih berseri
🌷Mengelakkan kulit daripada kusam
🌷Menjadikan kulit lebih segar #kedaifeveretkamu
🌷Bau yang wangi dan memberikan aura positif kepada si pemakai
🌷Boleh juga digunakan diseluruh badan
🌷Menjadikan warna kulit lebih sekata
🌷Mengelakkan kulit berkedut #kedaifeveretkamu
.
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
.
CARA PENGGUNAAN
.
Boleh dipakai di tangan, badan, ketiak, siku, lutut, celah paha atau di mana-mana tempat yang diinginkan #kedaifeveretkamu
.
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
.
Wasap 019-9702213. Jaminan pulangan wang jika produk terbukti tiruan. Open for borong juga.
.
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
.
#losyenputihajaibbyrcw
#losyenputihajaib
#losyenputihajaibmurah
#losyenputihajaibcheta
#losyenputihajaibrozitachewanmurah
#putihajaibbyrcw
#losyenputihajaibmurahborong
#putihajaibborong
#putihajaibrcw
#putihajaiblotionrcw
#kedaifeveretkamu

PRECIOUS BY @rozitachewan1

Grab this existing and signature smell of famous Celebrity Rozita Che Wan. "Warm and seductive, PRECIOUS is a woodsy fragrance with hints of nature vanilla, musk and rose. A truly precious combination for an impressionable scent that last all day (eu de parfum), very affordable and its a certified halal.. Its simply PRECIOUS

Edp 20ml

Rm29.90

COD:KL DAN SELANGOR

WHATAPPS 0193953020

#sayajual#sayajualonline#bazarpaknil#bazaarpaknil#bazaarmalaysia#bazaaronline#bazarmalaysia#bazaronline#kedaimurah#kedaionline#bisnesonline#visitmyig#igshop#igshopmy#igshopmalaysia#igshopping#igbizz#igbiz#onlineshop#onlinestore#onlinebisnes#onlineshopping#bazar#bazaar#preciousbyrcw#pencucigoyangsegarbyrcw#lotionputihajaibbyrcw#putihajaibbyrcw#jusgoyangrapatbyrcw

PRECIOUS BY @rozitachewan1

Grab this existing and signature smell of famous Celebrity Rozita Che Wan. "Warm and seductive, PRECIOUS is a woodsy fragrance with hints of nature vanilla, musk and rose. A truly precious combination for an impressionable scent that last all day (eu de parfum), very affordable and its a certified halal.. Its simply PRECIOUS

Edp 20ml

Rm29.90

COD:KL DAN SELANGOR

WHATAPPS 0193953020

#sayajual#sayajualonline#bazarpaknil#bazaarpaknil#bazaarmalaysia#bazaaronline#bazarmalaysia#bazaronline#kedaimurah#kedaionline#bisnesonline#visitmyig#igshop#igshopmy#igshopmalaysia#igshopping#igbizz#igbiz#onlineshop#onlinestore#onlinebisnes#onlineshopping#bazar#bazaar#preciousbyrcw#pencucigoyangsegarbyrcw#lotionputihajaibbyrcw#putihajaibbyrcw#jusgoyangrapatbyrcw

PRECIOUS BY @rozitachewan1

Grab this existing and signature smell of famous Celebrity Rozita Che Wan. "Warm and seductive, PRECIOUS is a woodsy fragrance with hints of nature vanilla, musk and rose. A truly precious combination for an impressionable scent that last all day (eu de parfum), very affordable and its a certified halal.. Its simply PRECIOUS

Edp 20ml

Rm29.90

COD:KL DAN SELANGOR

WHATAPPS 0193953020

#sayajual#sayajualonline#bazarpaknil#bazaarpaknil#bazaarmalaysia#bazaaronline#bazarmalaysia#bazaronline#kedaimurah#kedaionline#bisnesonline#visitmyig#igshop#igshopmy#igshopmalaysia#igshopping#igbizz#igbiz#onlineshop#onlinestore#onlinebisnes#onlineshopping#bazar#bazaar#preciousbyrcw#pencucigoyangsegarbyrcw#lotionputihajaibbyrcw#putihajaibbyrcw#jusgoyangrapatbyrcw

PRECIOUS BY @rozitachewan1

Grab this existing and signature smell of famous Celebrity Rozita Che Wan. "Warm and seductive, PRECIOUS is a woodsy fragrance with hints of nature vanilla, musk and rose. A truly precious combination for an impressionable scent that last all day (eu de parfum), very affordable and its a certified halal.. Its simply PRECIOUS

Edp 20ml

Rm29.90

COD:KL DAN SELANGOR

WHATAPPS 0193953020

#sayajual#sayajualonline#bazarpaknil#bazaarpaknil#bazaarmalaysia#bazaaronline#bazarmalaysia#bazaronline#kedaimurah#kedaionline#bisnesonline#visitmyig#igshop#igshopmy#igshopmalaysia#igshopping#igbizz#igbiz#onlineshop#onlinestore#onlinebisnes#onlineshopping#bazar#bazaar#preciousbyrcw#pencucigoyangsegarbyrcw#lotionputihajaibbyrcw#putihajaibbyrcw#jusgoyangrapatbyrcw

PRECIOUS BY @rozitachewan1

Grab this existing and signature smell of famous Celebrity Rozita Che Wan. "Warm and seductive, PRECIOUS is a woodsy fragrance with hints of nature vanilla, musk and rose. A truly precious combination for an impressionable scent that last all day (eu de parfum), very affordable and its a certified halal.. Its simply PRECIOUS

Edp 20ml

Rm29.90

COD:KL DAN SELANGOR

WHATAPPS 0193953020

#sayajual#sayajualonline#bazarpaknil#bazaarpaknil#bazaarmalaysia#bazaaronline#bazarmalaysia#bazaronline#kedaimurah#kedaionline#bisnesonline#visitmyig#igshop#igshopmy#igshopmalaysia#igshopping#igbizz#igbiz#onlineshop#onlinestore#onlinebisnes#onlineshopping#bazar#bazaar#preciousbyrcw#pencucigoyangsegarbyrcw#lotionputihajaibbyrcw#putihajaibbyrcw#jusgoyangrapatbyrcw

JUS GOYANG RAPAT CHE TA
.
🍷🍷🍷🍷🍷
.
KELEBIHAN DAN MANFAAT
.
⚜ Menstabilkan hormon
⚜ Memberi tenaga dalaman serta menguatkan rahim
⚜ Mempercepatkan luka bersalin & luka pembedahan
⚜ Mengecutkan peranakan #effatihah
⚜ Vagina lebih grip & tidak kering
⚜ Menegangkan payudara
⚜ Awet muda & merawat sengugut
⚜ Merawat keputihan #effatihah
⚜ Menghilangkan muka lesu & sakit badan
.
🍷🍷🍷🍷🍷
.
CARA PENGGUNAAN
.
⚜ Cara pengambilan 2 sudu pagi dan malam
⚜ Minum banyak air kosong #effatihah
⚜ Ibu mengandung tidak digalakkan
.
🍷🍷🍷🍷🍷
.
Wasap 0129399009 or 01115108008 for order. Or direct ke kedai kami @ seksyen 7 Shah Alam. Jaminan pulangan wang jika produk terbukti tiruan. Open for borong juga.
.
🍷🍷🍷🍷🍷
.
#jusgoyangrapatmurahborong
#jusgoyangrapatbyrcw
#jusgoyangrapatrcw #laici #lychee
#jgrbycheta #jus
#jusgoyangmurah
#jusgoyangrapatbyrcwmurahborong
#rahsiakekalmuda
#menghilangkanlesu
#putihajaib
#jusgoyangmurahborong
#losyenputihajaib
#putihajaibbyrcw
#putihajaibrcw
#putihajaiblotionbyrcw
#putihajaibmemangajaib
#effatihah

PUTIH AJAIB by RCW .
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
.
KELEBIHAN DAN MANFAAT
.
🌷Memutihkan kulit secara semulajadi
🌷Mencerahkan kulit dengan cepat
🌷Melembapkan kulit
🌷Menjadikan kulit lebih berseri
🌷Mengelakkan kulit daripada kusam
🌷Menjadikan kulit lebih segar #effatihah
🌷Bau yang wangi dan memberikan aura positif kepada si pemakai
🌷Boleh juga digunakan diseluruh badan
🌷Menjadikan warna kulit lebih sekata
🌷Mengelakkan kulit berkedut
.
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
.
CARA PENGGUNAAN
.
Boleh dipakai di tangan, badan, ketiak, siku, lutut, celah paha atau di mana-mana tempat yang diinginkan #effatihah
.
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
.
Wasap 0129399009 or 01115108008 for order. Or direct ke kedai kami @ seksyen 7 Shah Alam. Jaminan pulangan wang jika produk terbukti tiruan. Open for borong juga.
.
πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–
.
#losyenputihajaibbyrcw
#losyenputihajaib
#losyenputihajaibmurah
#losyenputihajaibcheta
#losyenputihajaibrozitachewanmurah
#putihajaibbyrcw
#losyenputihajaibmurahborong
#putihajaibborong
#putihajaibrcw
#putihajaiblotionrcw
#effatihah

LATOJA SLIMMING CREAM
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
KELEBIHAN DAN MANFAAT
.
πŸ‘‰πŸ» Membakar lemak berlebihan didalam badan .
πŸ‘‰πŸ» Membaiki sehingga 99% sel rosak di dalam kulit .
πŸ‘‰πŸ» Mengurangkan lemak melalui mikro peredaran di dalam badan .
πŸ‘‰πŸ» Memudarkan kesan tanda regangan dan membaiki masalah selulit sepenuhnya .
πŸ‘‰πŸ» Memperbaiki rupa kulit obesiti . #effatihah
πŸ‘‰πŸ» Menggalakan peredaran darah .
πŸ‘‰πŸ» Mencegah kulit daripada menjadi kendur selepas penurunan berat badan .
πŸ‘‰πŸ» Mengecilkan perut buncit , lengan , kaki serta pinggul .
πŸ‘‰πŸ» Membantu membaiki kesihatan wanita yang baru melahirkan anak .
πŸ‘‰πŸ» Sesuai untuk digunakan sebagai krim dalam pengurutan tradisional : Mengurangkan sakit belakang , sakit sendi dan sakit otot . #effatihah
πŸ‘‰πŸ» Meningkatkan kesan detox dan masalah sembelit πŸ‘‰πŸ» Membantu gastrousus motilitas dan melindungi kesihatan usus .
πŸ‘‰πŸ» Sesuai untuk lelaki dan wanita , pilihan produk pengurangan berat badan terbaik dipasaran .
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
CARA PENGGUNAAN .
Sapu 1cm krim dan urut (3 kali) sehingga kering dibahagian yang hendak dikuruskan pada setiap pagi dan malam. Gabungkan produk ini dengan Burus Meridian untuk mendapat kesan yang lebih bagus dan cepat #effatihah
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
Wasap 0129399009 or 01115108008 for order. Or direct ke kedai kami @ seksyen 7 Shah Alam. Jaminan pulangan wang jika produk terbukti tiruan. Open for borong juga.
.
🌡🌡🌡🌡🌡
.
#latojamurah
#latojamurahborong
#latojabodyslimmingcream #latojamalaysia
#latojaborong
#latojacreammurahborong #latojaslimmingcream #iamsexyladylotion
#putihajaibbyrcw
#larome
#malaysia
#effatihah

PUTIH AJAIB

Promo Price: S$17
Usual Price: S$20

APA KEISTIMEWAAN PUTIH AJAIB BY RCW :

Putih Ajaib ialah Lotion utk badan dan tangan yang memberikan kesan lembut dan putih serta merta dengan inspirasi wangian perfume Precious by Rozita Che Wan.
Diperkaya dengan Collagen Organic dan Vitamin E yang mampu melembut, mencerah, merawat serta memelihara kulit tangan dan badan anda daripada pancaran sinar uv serta kekeringan kulit.

1) Gabungan Vitamin E & C serta Collagen yang diperlukan pada kulit
2) Meningkatkan impak pesona pada badan si Pemakai
3) Mengekalkan Keharuman yang Berpanjangan
4) Kulit menjadi lebih Gebu , Bersih , Halus , & Berseri-seri
5) Membantu mengatasi masalah Parut & Kulit Berjerawat pada badan
6) Berat 110 ml
7) Buatan Malaysia
8) Halal

For more details:

Whatsapp Only: +65 92777561
Call or Sms Only: +65 81309237

#pencucigoyangsegarbyrcw #pencucigoyangsegar #femininewashbyrcw #harum #segar #berkeyakinan #putihajaibrcw #putihajaibbyrcw #rozitachewan #whitening #magiclotion #singaporeagent #putih #putihajaibbyrcwsingapore #putihajaibsingapore #ayuraudhah #juscherahayu #juscherah #ayu #popular #hot #juscherahayyu #yourgazefalls #jusgoyangrapat #jusgoyangbyrcw #byrcw #jusgoyangbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw

Repost from @byrcwtestimoni @TopRankRepost #TopRankRepost Repost from @ps_nurul_ipoh @TopRankRepost #TopRankRepost Murah, Wangi, Bau tahan lama.
Mudah di bawa ke mana-mana.
Kerana itu ramai yang memilih perfume che ta ni.
Precious pasti tidak akan mengecewakan anda.
.
Order sekarang. Whatsapp πŸ“±0194439694
.
#preciousbyrcw
#gorgeousbyrcw
#putihajaibbyrcw
#rcwproduct
#preciousipoh
#codipoh

Sebelum tidur sapukan Lotion Putih Ajaib utk mendapatkan kulit yg lembut dan gebu.. di samping menghilangkan parut. Baunya pun wangi sangat2 tawwww πŸ‘ΈπŸ»πŸ˜
β–ͺ
"Sapu-Sapu jer PUTIH"
β–ͺ
#PutihAjaibbyRCW #tipsPutih #tipsCantik #bazaarPaknil #bazarkeknis #bazaaronline #bazaarMalaysia #produkhebat #produkkulit #bazarPaknil #shahalam #klang #kualalumpur #subangjaya #petalingjaya #damansara #losyenbagus #hilangkanparut #jadicantik #jadiputih #instagood #fairskin #bebeautiful

Repost from @byrcwtestimoni @TopRankRepost #TopRankRepost Repost from @ps_nurul_ipoh @TopRankRepost #TopRankRepost Feedback orang ramai tentang perfume fenomena #precious
Ramai yang sukakan bau precious yang mewah. Sesuai utk lelaki dan perempuan. Boleh kongsi pakai suami isteri tau 😘
.
Nak dapatkan perfume rozita che wan ni , boleh whatsapp πŸ“±019-4439694
.
Harga murah je rm29.90 tapi smell expensive. Berbaloi baloi beli.
.
#kedaiminyakwangionline
#preciousbyrcw
#gorgeousbyrcw
#putihajaibbyrcw
#goyangrapatbyrcw
#rcwproducts
#produkkecantikanhalal

READY STOCK!!!
.
FASHA SANDHA PERFUME
.
RM37 exc postage
.
πŸ“ž +6017 354 2174 (SUE)
πŸ“ž +6017 354 2174 (SUE)
πŸ“ž +6017 354 2174 (SUE)
.
##sayajual #preciousbyrcw #gorgeousbyrcw #putihajaibbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #aprilelevenbyritarudaini #neelofaperfume #fashasandhaperfume #fashasandhadubai #perfumebunkface #melureperfume #perfumehalal #perfumemalaysia #perfumeartis

READY STOCKKKK!!!
.
Neelofa perfume
.
FREE POUCH BAG
FREE PAPER BAG
.
RM55 exc postage
.
πŸ“ž +6017 354 2174 (SUE)
πŸ“ž +6017 354 2174 (SUE)
πŸ“ž +6017 354 2174 (SUE)
.
##sayajual #preciousbyrcw #gorgeousbyrcw #putihajaibbyrcw #jusgoyangrapatbyrcw #aprilelevenbyritarudaini #neelofaperfume #fashasandhaperfume #fashasandhadubai #perfumebunkface #melureperfume #perfumehalal #perfumemalaysia #perfumeartis