Yana Samsudin
@yanasamsudin

Images and Videos By Yana Samsudin

Bismilah... semoga anak anak dan adik adik ini bakal menjadi pemimpin dan khalifah yang berjaya dunia akhirat. Amin . .
.
Saya selalu berdoa dan berzikir dalam apa jua keadaan terutama ketika masak.. Bagi saya makanan adalah antara perkara utama yang kita kena titik beratkan dalam hidup. Dari sudut kebersihan dan keberkatan. Cari yang halal. .
.
Hidangan yang saya suka, adalah lauk yang berjenis ringkas. Contohnya sup ayam ke, sup telur ke.. di tambah dengan sambal kicap aduhduh..... 🌢bayangkan nasi putih berenang dalam kuah, panas panas. 🍜🍲🍚Tambahan aroma daun sup.. perghhhh . .
.
Ok lah, terliur sudah... good night. Jangan ada yang capai kunci motor atau kereta cari makan tengah malam malam ni... 😘
.
.
Semoga yang makan rasa bahagia! 😍
@dapuryanasamsudin
#NasiSupAyam
#MeeSupAyam
#MeeHoonSupAyam

Abang @pandarudin bahagia ramai kawan.. tunggulah @aisymateen pandai jalan nanti tarik telingaaaaaa

Tq @meloditv3 ! And #TeamMelodi
.
.
Bagi yang mencari serum yang tidak melibatkan "mercury" , boleh kecutkan jerawat, dan Halal boleh intai produk serum @drnorman.com.my .
Cantik pulak baju @syamilfazwanofficial nih bila masuk tv.. .
.
Abaikan suara latar belakang si @aisymateen dan mak.. kihkih. .
.

#drnormanprofessionalskincare #drnormannanoedailyserumgel
#BukanProDukOEM
#ProdukBEBASMerkuri
#BeautybyScience
#JerawatPunKecut
#SaintisDanDoktorYangBancuh
#ayanahijab
#ayanabyyanasamsudin
#syamilfazwan

Anak ku @aisymateen ingat kenangan ni sampai bila bila ya... 😒
#BersediaDimanaSahaja #AisyMateen #MateenDanDadi

Nak bagitau... hari nu make up oleh @sentuhanayukirana ... gitew... eyeshadow warna apa? Tu kena tanya dia lah.. kihkih.
.
.
.
sesuai lah muzik background ala ala menganduk di dodoikan kan? Good night ! πŸŒ™πŸ˜΄πŸ˜˜πŸ’€

Gong Xi Fa Chai ! Ang pow lai!!! Eh belum lagi lah.... @cimbmalaysia #karnivalkewangan #karnivalkewangan2017

Alhamdulillah terima kasih CGC.my beri peluang @ayanahijab buka booth di #KarnivalKewangan sehingga hari esok (ahad) . Jom siapa yang ada di sana boleh pakat serbu booth @ayanakatalog di sana! Ada tudung & parfume @yanabyhanasuva dengan diskaun! . #KarnivalKewangan
.
#karnivalkewangan2017 ~ HaruslahLo❀️️e!

Yesterday at #karnivalkewangan2017 #KarnivalKewangan for @CIMBMalaysia

Thank u to @tsyahmikl for this lovely outfit

Ku harap ianya tahyol.... .
.
πŸ˜…
.
.
Cc: @fadzilzahari

Ketika semua orang tengah lena.. Dia 😳 ... esok Mommy ada event pagi pagi nak.... 😩 alahai anak ku si @aisymateen

Nak MENANG HANDPHONE & SELFIE?! Ada banyak HADIAH lagi! .
.

Jom selfie dengan Yana esok! Atau main permainan interaktif Octo Fast dan menang Huawei Mate 9*! Juga boleh dapatkan popcorn, minuman & mainan Octo*! Ini dan banyak lagi aktiviti & hadiah menarik di booth CIMB di Karnival Kewangan! Jom, datang ramai-ramai! Like & share post ini! #KarnivalKewangan2017 #KarnivalKewangan

Event: Launching of Dr Norman Professional Skincare - β€œDr Norman Nano E Daily Serum Gel” .
.
Ig product :
πŸ‘‰πŸ» @drnorman.com.my
✏️@drnorman.com.my
πŸ‘‰πŸ»@drnorman.com.my
.
.
πŸ—“10 January 2017 πŸ“Global Halal Support Centre, Bandar Utama πŸ‘—by @syamilfazwanofficial & @ayanahijab πŸ’„by @erinleola πŸ“Έ by @razalirazak

#drnormanprofessionalskincare #drnormannanoedailyserumgel
#BukanProDukOEM
#ProdukBEBASMerkuri
#JerawatPunKecut
#SelamatDanBerkesan
#BeautybyScience
#SaintisDanDoktorYangBancuh
#ayanahijab
#ayanabyyanasamsudin
#syamilfazwan

Event: Launching of Dr Norman Professional Skincare - β€œDr Norman Nano E Daily Serum Gel” .
.
Ig product :
πŸ‘‰πŸ» @drnorman.com.my
✏️@drnorman.com.my
πŸ‘‰πŸ»@drnorman.com.my
.
.
πŸ—“10 January 2017 πŸ“Global Halal Support Centre, Bandar Utama πŸ‘—by @syamilfazwanofficial & @ayanahijab πŸ’„by @erinleola πŸ“Έ by @razalirazak

#drnormannanoedailyserumgel
#BukanProDukOEM
#ProdukBEBASMerkuri
#BeautybyScience
#SaintisDanDoktorYangBancuh
#JerawatPunKecut
#SelamatDanBerkesan
#ayanahijab
#ayanabyyanasamsudin
#syamilfazwan

Event: Launching of Dr Norman Professional Skincare - β€œDr Norman Nano E Daily Serum Gel” .
.
Ig product :
πŸ‘‰πŸ» @drnorman.com.my
✏️@drnorman.com.my
πŸ‘‰πŸ»@drnorman.com.my
.
.
πŸ—“10 January 2017 πŸ“Global Halal Support Centre, Bandar Utama πŸ‘—by @syamilfazwanofficial & @ayanahijab πŸ’„by @erinleola πŸ“Έ by @razalirazak

#drnormanprofessionalskincare #drnormannanoedailyserumgel
#BukanProDukOEM
#ProdukBEBASMerkuri
#SelamatDanBerkesan
#BeautybyScience
#JerawatPunKecut
#SaintisDanDoktorYangBancuh
#ayanahijab
#ayanabyyanasamsudin
#syamilfazwan

Event: Launching of Dr Norman Professional Skincare - β€œDr Norman Nano E Daily Serum Gel” .
.
Ig product :
πŸ‘‰πŸ» @drnorman.com.my
✏️@drnorman.com.my
πŸ‘‰πŸ»@drnorman.com.my
.
.
πŸ—“10 January 2017 πŸ“Global Halal Support Centre, Bandar Utama πŸ‘—by @syamilfazwanofficial & @ayanahijab πŸ’„by @erinleola πŸ“Έ by @razalirazak

#drnormanprofessionalskincare #drnormannanoedailyserumgel
#BukanProDukOEM
#ProdukBEBASMerkuri
#BeautybyScience
#JerawatPunKecut
#SaintisDanDoktorYangBancuh
#ayanahijab
#ayanabyyanasamsudin
#syamilfazwan

Event: Launching of Dr Norman Professional Skincare - β€œDr Norman Nano E Daily Serum Gel” .
.
Ig product :
πŸ‘‰πŸ» @drnorman.com.my
✏️@drnorman.com.my
πŸ‘‰πŸ»@drnorman.com.my
.
.
πŸ—“10 January 2017 πŸ“Global Halal Support Centre, Bandar Utama πŸ‘—by @syamilfazwanofficial & @ayanahijab πŸ’„by @erinleola πŸ“Έ by @razalirazak

#drnormanprofessionalskincare #drnormannanoedailyserumgel
#BukanProDukOEM
#ProdukBEBASMerkuri
#JerawatPunKecut
#BeautybyScience
#ayanahijab
#ayanabyyanasamsudin
#syamilfazwan

Alhamdulillah.. Launching of Dr Norman Professional Skincare - β€œDr Norman Nano E Daily Serum Gel” .
.
Ig product :
πŸ‘‰πŸ» @drnorman.com.my
✏️@drnorman.com.my
πŸ‘‰πŸ»@drnorman.com.my
.
.
πŸ—“10 January 2017 πŸ“Global Halal Support Centre, Bandar Utama πŸ‘—by @syamilfazwanofficial & @ayanahijab πŸ’„by @erinleola πŸ“Έ by @razalirazak

#drnormanprofessionalskincare #drnormannanoedailyserumgel
#BukanProDukOEM
#ProdukBEBASMerkuri
#BayiPunBolehPakai
#BeautybyScience
#ayanahijab
#ayanabyyanasamsudin
#syamilfazwan

Launching of Dr Norman Professional Skincare - β€œDr Norman Nano E Daily Serum Gel”
.
.
Ig product :
πŸ‘‰πŸ» @drnorman.com.my
✏️@drnorman.com.my
πŸ‘‰πŸ»@drnorman.com.my
.
.
πŸ—“10 January 2017 πŸ“Global Halal Support Centre, Bandar Utama πŸ‘—by @syamilfazwanofficial & @ayanahijab πŸ’„by @erinleola πŸ“Έ by @razalirazak

#drnormanprofessionalskincare #drnormannanoedailyserumgel
#BukanProDukOEM
#BeautybyScience
#ayanahijab
#ayanabyyanasamsudin
#syamilfazwan

Alhamdulillah... tahniah @faiz_subri13 πŸ‘ŒπŸ» ini akan membangkitkan lagi semangat anak muda Malaysia yg lain utk mengejar cita cita masing2.. tak kira dalam apa jua bidang sekalipun.. Good Luck semua.. Credit photo: @hmetromy

Boss & Octo di MHI now ☺️ #KarnivalKewangan2017

Ma boy....

Depa ni kelakar in person hokey... mami lady DD Malaysia @ladydidiemsia @januarhaikal ... love them 😘
.
.
Saya pakai tudung #AyanaCamelia dari @ayanahijab @ayanakatalog

Yeay!! Dapat hadiah stok kopi @SuperMalaysia 😁 jom ngopi... #YanaSukaKopiSuper

Cendawan tumbuh kat dapur!!! .
.
Penantian selama 4 minggu berhasil. Yeayy! Berpunca dari soalam kakak ku , "Na, nak tanam cendawan?" Otak terus terbayangkan aduh nak kena bercucuk tanam lagi nak kena siram lagi. Ni lagi lah cendawan, tak kan lah nak simpan kayu kayu yang dah kena tebang kat rumah? Kotor lerrr huhuhu.. Silap Silap @Pandarudin asah kuku dia kat kayu. Hahaha payah. So, sebab lama fikir: tak bagi jawapan "ya - ataupun tidak". .
.
Keesokkan nya kat rumah mak keluarkan satu bungkusan dalam nya ada plastik bag sebesar botol Mineral 1.5litter dalam nya macam ada serbuk tapi padat. Ha! Ini rupanya nak tanam cendawan? Hahaha bersih.. bukan dalam pasu atau kayu. habis tu nak tanam macam mana? .
.
.
Mak cakap, " kakak ko pesan, buka penutup pastu letak aja." .. "Tak payah siram?" "Mak jawab " Tak payah, katanya jangan kena air".. Haha! Lagi senang.
Jadi, kita pun susun lah kat rak dapur tu, just tindih tindih aja. .
.
Hari hari lalu , tengok takda apa pun perubahan pun. hahaha kena tipu ker? Ke sepatutnya kena spray air? Hahaha tapi kita tetap biar jugak. . .
Semalam pagi, tengok dah mula bercambah kecik aja.. "Yeayyy!!"
"Mak! Cendawan dah tumbuh!" ..
Mak cakap "Kakak ko pesan, ambik gambar bagi dia kalau dah tumbuh" .. hahaha ha ye lah tunggu besar sikit. . .
Tengok tengok malam tu dah besar! Subahanallah! Dalam masa satu hari cendawan ni boleh membesar! Kah kah aku jakun! .
.
Ok lah, gambar cendawan di sudut dapur ni khas untuk kakak aku @lzasamsudin .. "dia pesan hari tu, kalau dah mula
Bercambah, boleh tuai. Dan dengan satu paket ianya akan menghasilkan sehingga berbelas kali tuaian! Fuyoo banyak tu! Boleh buat masak hari hari! Kalau banyak , boleh jual! Hantar kat jiran ke, kedai ke. Kahkahkah Aku jakun lagi.. tq kakak.. 😘
.
.
Dah panjang ku taip, sampai masanya nak masak "Cendawan Tiram Goreng Celup Tepung" ok lah geg. Chow dulu kihkih. * #TerimaKasihLerSudiBacaKaranganOanjangLeborINi